• En
  • ساعت : ۱۵:۱۰:۴۳
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۴/۰۹ 
  • تعداد بازدید : 86
  • کد خبر : ۱۶۴۲۴۹
    /  4
مدیرکل پست استان گیلان در بازدید از اداره پست شهرستان لنگرود :
كیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست می باشد
به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان ، مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در بازدید امروز دوشنبه 9 تیرماه سالجاری از اداره پست شهرستان لنگرود در جمع همکاران گفت : کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست می باشد .

مدیرکل پست استان گیلان در بازدید از اداره پست شهرستان لنگرود :

کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست می باشد

به گزارش روابط عمومی پست استان گیلان ، مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان در بازدید امروز دوشنبه 9 تیرماه سالجاری از اداره پست شهرستان لنگرود در جمع همکاران گفت  : کیفیت ارائه خدمات و حفظ اعتماد مشتریان از اولویتهای اصلی پست می باشد .

وی در ادامه از واحدهای تجزیه مبادلات ، باجه و توزیع بازدید و از نزدیک در جریان روند اجرائی و مسائل و مشکلات کاری حوزه های مختلف قرار گرفت و افزود : کلیه پرسنل پست استان بایستی با عملکرد مطلوب از مرحله قبول تا رهسپاری و توزیع بموقع مرسولات ، خدمات با کیفیت به مشتریان ارائه نمایند و تلاش در ارائه خدمات با کیفیت تر و با سرعت را از وظایف اصلی همکاران پست استان دانست .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل پست استان گیلان می باشد .

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/04/24 14:43
    V5.5.5.0