• En
  • ساعت : ۱۵:۵۰:۵۶
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۲ 
  • تعداد بازدید : 157
  • کد خبر : ۱۶۴۶۴۹
مدیر كل دفتر مدیریت كیفیت و امور مشتریان از پست گیلان بازدید كرد
محمداخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور مشتریان شرکت ملی پست ، ضمن بازدید از اداره کل پست استان گیلان ، در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.

مدیر کل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان از پست گیلان  بازدید کرد

محمداخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و امور مشتریان شرکت ملی پست ، ضمن بازدید از اداره کل پست استان گیلان ، در جریان فرآیند انجام امور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، پنجشنبه 2 مردادماه سالجاری ، محمد اخلاقی مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست با حضور در تجزیه مبادلات اداره کل پست استان گیلان و اداره پست شهرستان لاهیجان ، ضمن دیدار و گفت و گو با روسا و کارشناسان این اداره کل، از بخش های مختلف این اداره کل بازدید کردند.

محمد اخلاقی در این بازدید: با حضور در تجزیه مبادلات استان با روسا و کارشناسان این اداره کل از نزدیک به بحث و تبادل نظر پرداخته و مشکلات تجزیه و مبادلات را بررسی و راهکارهای پیشنهادی را ارائه نمودند .

وی با اشاره بر انجام رسالت خدمت رسانی شایسته به مردم، بر ارتقاء کیفیت خدمات و رقابت سالم، افزایش کیفیت، صداقت با مشتری و تامین رضایتمندی آنان تاکید کردند .

مدیرکل دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان ضمن تاکید بر بهبود کیفیت و سرعت در توزیع مرسولات پستی و جلوگیری از رسوب مرسولات اظهار داشت : توزیع به موقع ، عمل به تعهدات و تلاش در راستای حفظ مشتریان از اهداف مدیران ارشد شبکه پستی است.

امتیاز :  ۵.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل پست استان گیلان می باشد .

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/05/25 10:37
    V5.5.5.0