• En
  • ساعت : ۱۶:۵۰:۱۸
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۵/۰۸ 
  • تعداد بازدید : 116
  • کد خبر : ۱۶۴۷۳۷
    /  5
مديرکل پست استان در بازدید از اداره پست رضوانشهر :
نظارت مستمر بر بخش تجزیه و توزیع باعث افزایش كیفیت واصل مشتری مداری می شود
مدیرکل پست استان گیلان در جريان بازديدهاي دوره اي خود از ادارات و دفاتر پستي، ضمن بازدید از اداره پست شهرستان رضوانشهر با کارکنان دیدار و گفتگو کرد .

مديرکل پست استان در بازدید از اداره پست رضوانشهر :

نظارت مستمر بر بخش تجزیه و توزیع باعث افزایش کیفیت واصل مشتری مداری می شود

مدیرکل پست استان گیلان در جريان بازديدهاي دوره اي خود از ادارات و دفاتر پستي، ضمن بازدید از اداره پست شهرستان رضوانشهر با کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان ، طی روز جاری همزمان با هشتمین روز از مرداد ماه مهدی فخربین سبحانی مدیرکل پست استان گیلان ضمن ديدار صميمي با كاركنان اداره پست رضوانشهر و بازدید از آن اداره،از نزدیک در جریان مسائل و مشكلات کارکنان واحدهای مختلف قرار گرفت.

در این دیدار که مهدی گلی ، کارشناس امور پستی حوزه مدیریت و علی دانش مسئول توزیع شهرستان رشت  نیز ایشان را همراهی می کرد ، مدیر کل پست استان گیلان بر مواردی چون ارتقاء سطح کیفی خدمات ،جذب ترافیک امانت ،کمک به توسعه و ایجاد فروشگاه های اینترنتی بخصوص محصولات بومی و محلی  ،شناسایی بازار و ارائه خدمات جدید متناسب با نیاز مشتریان و ایجاد نظم وانضباط اداری و کاری تاکید ویژه نمود .

مهدی فخربین سبحانی با تشریح کامل طرح پرداخت بر مبنای عملکرد (PFP) گفت: از مزایای این طرح می‌توان به کاهش هزینه‌های مرتبط با توزیع مرسولات به صورت دانه شمار امانت، تمرکز برسیاست اصولی درون سپاری توزیع، افزایش درآمد همکاران بخش توزیع و بهبود کیفیت فرآیند توزیع اشاره کرد.

وی در ادامه از واحدهاي قبول ، تجزيه ، مبادلات و توزيع بازديد و از نزديك در جريان مسائل و مشكلات كاري حوزه هاي مربوطه قرارگرفت.

در پایان این بازدید کارکنان اداره پست شهرستان رضوانشهر هر کدام به بیان نظرات در خصوص مسائل کاری  و مشکلات خود با مدیر کل پست استان پرداختند .

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    کلیه حقوق سایت متعلق به اداره کل پست استان گیلان می باشد .

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/05/25 10:37
    V5.5.5.0